Keyfi olup olmadığına kim karar veriyor ? İlla bebegin sağlık sıkıntısı mı olması gerekiyor? Belki kadın panik atak ,tansiyon hastası kalp hastası, belki korkuyor, belki doğumdan cok korkutulmuş yapamayacgina inandirilmiş, belki vajinismus ,belki hemoroidleri dışarı firlayacak makata kadar kesilmekten korkuyor, belki utangaç mizacli kimsenin onu o şekilde görmesini istemiyor.. Yani kadın size özel sebeplerini açıklamak zorunda mı?? Neyin keyfisi ayrıca?? Her türlü acı çekilmiyor mu ? Sezeryan olanlar hasta yatağında fındık fıstık mı kırıyor saniyorsunuz? Siz hiç bedeninizi ikiye ayrılmış gibi hissettiniz mi ? Ne kadar ahmaklıktır bu