YK_ Eymenbebek3 keciorende deva tıp merkezi başhekim ali beye yaptırmıştik oğlum 13 günlüktü bizde yanında olduk ücreti 650 ydi sanırım ama 1 seneden fazla oldu artis var mıdır bilemem