ygmrln ben sürekli göğsünü dinledim bugün tekrar götürdüm ciğere inmemiş şükür ama elimden ne geliyorsa yaptım diyebilirim iyot kafesi yaptım burun yıkadım hava verdim dut kurusu kaynattım karadut özüyle karıştırdım içirdim bebek sabununu havluya sürdüm önce göğsüne tekrar sürüp sırtına koydum tereyağını hafif ısıtıp pekmez karıştırdım yedirdim Minik nemlendiricim Vardı onu açtım yattığı yere bir de en son buz dolu bir kap yaptım yattığı yerin başucuna onu koydum bu da çok iyi geldi buradan öğrendim onu da zaten bir de udi hindi yağını Burnuna birer damla şeklinde damlattım bunun da çok faydasını gördüm fitospan diye Bitkisel şurup aldım tamamen içeriği bitkisel çok az yani bir milim veya en fazla iki milim kadar ondan veriyorum Günde iki sefer Sırtına ve göğsüne zeytinyagi sür dediler onu da yaptım yani kısacası denemedigim hiçbir şey kalmadı Hangisi iyi geldi veya iyi gelmedi bilmiyorum o yüzden ama şu an büyük oranda hafifledi diyebilirim öksürük ara ara oluyor özellikle geceleri uyurken atak şeklinde Ama İki gündür uyuyabiliyor şükürler olsun sizde deneyin derim özellikle buz dolu kabı ve udi hindi yağını