Kızlar oglum 7 ay 8 gunluk emmıyo 4 aydan berı aptamıl mama kullanıyoruz ek gıda da yıyo ama onu ılla kı ıstıyo asla esırgemıyorum verıyorum 2 saatte bır 180 cc ıcıyo ayrıca corbalar falan ama merak ettıgım şey şu ne zmana kadar bu formul mamayı yıcek yasından snra falan yıcek mı?