Cicektebenimcicekligunlerde Pamuk_esos Baya sert dobra cevaplar olmuş.🙈😃 Yanlış kelimeleri bende düzeltiyorum. Gele del diyo yada bime mib konuşurken evet geldim,hadi bime falan diyorum ki kulağı dogruya alışsın. Çocuk büyütmek çok zor yetoo..🙈🤣 Buda mı yanlıştı.🤦♀️
Cicektebenimcicekligunlerde Miracinannesi_ Toplum içinde tersler şekildeden kasıt olabilir. Yada sürekli uyarmaktan bahsediyor.🤔
Miracinannesi_ Cicektebenimcicekligunlerde belki de dediğin gibidir gecen hafta 2 yasina girdi bu aralar renkleri öğretmeye çalışıyorum bende nesneleri renkleriyle söylemeye çalışıyor nesleri dogru söylüyor ama renklerini karıştırıyor onları düzeltiyorum hep acaba yanlış mı yapıyoruz