kadiogluu İstanbulda yaşamiyorum Özel hastaneye götürüyorum bebeğimi doktor 3 aylık kontrolde roto aşısıda getir yapalım sağlık ocağı da aradı 3 aylık boy ve kilo kontrolü yapılacak roto aşısı yapacaksan getir yapalım dedi öyle yani bizde her iki şekilde yapılıyor