tosbiksmoms ben kullandım diğerleriyle ksrsilastiramayacsgim çünkü bı bu deneyimim oldu ilk çocukta manuel olanı almıştım .ben kividen memnundum yani göğsümu uzun ayarda en yüksek modda bisaltiyordu .tabi fişe takiki çalışıyor yani prizin önünde bekliyorsun ben tezgah gibo kurmustum hazır masada bekliyordu 😊 uzeirne örtü ortuyordum lazım oldukcsa kullanoyordum .ama yıkarken bı hata ypatim ben ısıya direnclidir diyip makinaya attım biraz performansını kaybetti gibi geldi bana .sıcak suda yıkamalı da kaç derece onu bı okuyun ben dikkat etmeidm