Minikprenses_1 Kızlar parmağıma cam girdi nokta kadar ama ara ara acıtıyor nasıl çıkarabilirim yada doktora gitmem gerekiyor mu acaba sıkıntı olur mu ki bilemedim ya yaşayan var mı
aslanannesiiii06 Minikprenses_1 benimde ayağıma girdi çıkartamadım annem yürür gider orada büyür dedi ama oğluma vakit ayırmaktan doktora gitmedim 3 ay oldu gerçekten artık rahatsız ediyor imkanınız varsa benim gibi bekletmeden sağlık ocağına falan gidip çıkarttırın
Minikprenses_1 aslanannesiiii06 nasıl çıkarırlarki nokta kadar sizinki de mi öyleydi geçmiş olsun çocuklardan kendimize vakit bulamıyoruz ya benimde bir hafta olcak