Audrey_ Merhabalar, 4 aylık bebeğim var küçükken sünnet ettirmek istiyorum o hatırlamadan olsun iyileşsin diyorum ama bazıları da ileriki yaşlarda yaptırman daha doğru olur diyor. Siz ne zaman sünnet ettirdiniz bebeklerinizi?
Nacafa Audrey_ 7 aylık falandı sünmet ettirdiğimizde sağlık sorunlarından dolayı o kadar bekledik yoksa ilk doğduğunda yapacaktım. İleriki yaşlarda yapmak isteyenler sünnet düğünü saçmalıgı için erteliyor genelde
TospikEmirr Audrey_ tam 3 aylık olduğu gün sünnet etirdik ve yapışıklıkık oldu doktor bize gerdirin demediği için yapıştı. 2 defa açtırdık tekrar yapıştı sürekli içe gömüldüğü için oluyor tabi . Eğer bebeğiniz hızlı kilo alan bir bebekse ve içe gömülüyorsa biraz bekliyebilirsiniz tabi siz bilirsiniz. İlk gün çok zor oluyor ama kolay atlatılan bir durum yapışıklılık olmadığı sürece tabi .
yalaz6 Audrey_ 2 ay 21 günlüktü dönmeye hareketlenmeye başlamadan hallettik. Sargıyı açınca ağrısı oldu. 5 gün Krem ve ateş düşürücü kullandık, bezinde bardak kullandık. Sonra tamamen iyileşti.
Audrey_ Nacafa Sünnet düğünü kesinlikle istemiyorum. Belki bir kıyafet giydirip çekim yaptırırım ama düğün yapmayacağım. Birkaç ay sonra ben de ettirmeyi düşünüyorum. Yürümeden en azından iyileşir
Nacafa Audrey_ benim oğlum sünnet zamanı emekliyordu ve benim için inanılmaz gerilimli geçti sürekli emeklediği için bir şey olacak mı dikişleri zarar görür mi gibi düşüncelere girdim hep tabi tahmin ettiğim kadar zor olmamıştı. Size tavsiyem ne kadar erken yaparsanız o kadar iyi
omer47 Audrey_ emeklemedn önce de yapsanız daha iyi bende oğlumu 4 aylıkken yaptırdım iyileşmesi 1 hafta felan tek sürüyor
melikekl3 Bizde 5.5 aylıkken yaptırdık. Yaklaşık 15 gün önce. İyi ki yaptırmışım 2 gün zor geçiyor. O da sürekli kucakta olduğumuz için yerde emeklemesin diye. Onun harici 3. Gün yerdeydi sürünmeye devam etti :) iyileşti bile. Bence hiç düşünmeden yaptır
Audrey_ melikekl3 Çok teşekkür ederim bizimki yeni dönmeyi öğrendi emeklemiyor şu an yaptırsam iyi olacak gibi de yine de 1-2 ay sonra düşünüyorum o zaman belki emekler :) size de geçmiş olsun damatlığını da görürsünüz inşallah. Ben o zaman 6-7 ay arası yaptırayım en iyisi :)
Audrey_ byzyldz yalaz6 aslanannesiiii06 asi765_ mebruke Nacafa Kızlar aklıma girdiniz sanırım en kısa zamanda yaptıracağım teşekkür ederim yorumlarınız için ❣️
mebruke Bence kesinlikle hemen yaptır bende 4 ayda yaptırdım ve keşke daha önce yaptırsaydım bile dedim cünkü ayaklarının hareketlenmesi bile zorluyor bide emeklediğini yürüdüğünü düşünemiyorum . Ve iyileşmesi de kolay oluyor canım doktor krem veriyor onu 3 gün sürüyorsun sonrasında ben biraz pimpirikli olduğum için bardak kullandım beze değmesin tahriş olmasın diye çokta memnun kaldım gerçekten kendine ve bebeğine yapacağın en iyi iyilik bu olur hiç düşünme
rgcaliskan mebruke ne kadar kullandınız bardağı kaç günde iyileşti bebeğiniz ve pipisine mesaj yaptnız mı?
asi765_ Ben iki oğluma da altı aylıkken yaptrdm iyi ki de yaptrmsm tamm ilk iki gün zor gecyr sonra kolaylaşıyr kesinlikle küçükken yaptr çevrem beş altı yaşında yaptrdi çok zorlndlr travması da ayrı dert
eylulbebesi_ TospikEmirr ya bizde 4 buçuk aylıkken yaptırdık şu an 7 aylık kilolu olduğu için pipisi içine gömülü duruyo ama tam değil bugün hastaneye gidiyoruz açma esnasında çok canı acıyo mu nasıl bi işlem yapıyolar
012530 28 günlüktü🥲 iyikide yaptırmışım asla ağlama huysuzluk hiç birşey olmadı ne o ne biz hiç bir sıkıntı yaşamadık cerrah ilk 1 ay içinde yaptırmazsak eğer 2 yaşına kadar beklememizi önermişti
Audrey_ 012530 neden acaba ben de ilk 6 ayda ya da 2 yaşından sonra yapılmalı diye görmüştüm Osman hocadaydı sanırım
byzyldz Audrey_ sünnetten sonra sürekli geriye ittirmek gerekiyor ben de acır diye kıyamadım yapmadım bir hafta sonra yapışıklık olduğu için doktor yeniden açtı ve birkaç gün daha krem kullanmaya devam ettik ama sonrasında günde bir kez bile olsa geriye itiyorum 6 ay oldu hala arada açıyorum yapışmasın diye bir de ilk birkaç gün her bezinde karton bardak kullanın ilk yapıldığında da parol ya da calpol verin kremi de düzenli kullanın (sargısını açarken de serum suyu döküp açın eğer dikişliyse) sonra ilk çişinde bile ağlamaz çok rahat edersiniz
bloommom Audrey_ bende 6. Ayda yaptırmayı düşünüyorum ama 2-6 yaş arası önerilmiyor diye biliyorum psikolojik olarak etkilenmemesi adına
012530 Audrey_ Audrey_ aslında şöyle söyleyeyim bizim doktorumuz mecbur kalınmadıkça bu kadar erken sünneti önermiyordu gömüklük yapışıklık olabilir diye ama biz yaptırmak isteyince en kolayı ilk 1 ay sadece krem sürüp uyuşturuyoruz hiç acılı işlem olmuyor ve çok hızlı iyileşiyor ve bebekte hareketsiz olduğu için acısı olmuyor demişti ama sonraki aylarda dönmeye başlıyorlar sürünüyorlar bunlar acı verebilir diye 2 yaşını beklememiz önermişti ama bizim çevremizdede erken yaptırıp çok memnun kalanlar olduğu için bizde erkenden yaptırmayı tercih ettik
Tambirmom Audrey_ 8 aylikti sünnet olduğunda hemen iyileşti şimdiki aklım olsa dönmeye başlamadan yaptırırım