Huma_kus34 Papatya5801 ben kullnıyorum 5 6 ay olmadı alalı 10 kg olanı aldım gaytte guzel karmada calısıtırıyorum çekme yapması ısısına göre degısıyor tabı
queenmother_ Papatya5801 evet memnunum 8kg kmx kullanıyorum şuana kadar bir sorun yaşamadım 1 yıl oldu kullanalı
Rabiiul queenmother_ Arçelik de a model Beko da b model aynı ürün ya kapağı şeffaf oluyor ya köşesine gri renk katıyorlar aynı ürün aynı marka 😊