ballibadem_ 10 aylık bebeğim 9,1 kg boyu da 75 cm. Doğum kilosu 3570. Kan tahlilinde ferritini 44, dvit 29 çıktı doktor normal sağlıklı bir bebek diyor. Ama bazen zayıf diyenler oluyor annelik işte illa kafama takılıyor bir yerlerde. Sizce zayıf mı
aslanannesiiii06 ballibadem_ benim oplım 10. Ayına girdi doğum kilosu 3.100 şuan ki kilosu 9 boyu 81 cm ve her gören oğlumu kaşık kadar zayıf beslemiyor musun diyor insanlar çünkü obez bebek görmek istiyor ama oğlumun doktoru Prof ve gelişiminden gayet memnun ve çok hareketli olduğu için bende fazla bi kilo beklentisinde olmuyorum o yüzden bence gönlünüz rahat olabilir değerleri kilosu boyu gayet normal
Ebruozym45 ballibadem_ benim bebeğim de 10 aylık 8 kilo 600 geldi kız boyu da 72 olması lazım kanında enfeksiyon çıkmıştı 1 hafta hastanede kaldık tedavi için ve çok şükür geçti doktorumuz bu süreçte normal dedi ama şuanda kilo alımı var sanırım taşımakta zorlanmaya başlıyorum doğum kilosu 2600 yemesi iyi her şeyi yiyor maşallah her bebeğin gelişimi bir değil bir ara benim bebeğime de zayıf dediler kaynanam filan görümcemin çocuğu İLE kıyas yaptı geçen bayramda denk geldik kaynanamlarda bebek 1 yaşında konuşmuyor ve bizimki de konuşuyor kendince bişiler o an kendi kızımla gurur duydum insanlar hep bi üst olma peşinde herkes öyle yani kimse demesin bebek yarıştırıyor filan ben bu durumda sadece geri çekiliyorum kızım zaten beden diliyle herşeyi anlatıyor benim konuşmama gerek kalmıyor
Momymeri ballibadem_ Benim bebeğim 12 aylık 9.5 kilo 79 cm bana da zayıf geliyor ama asla durmuyor yerinde aşırı hareketli bazi günler güzel yer bazi günler yemez ne kadar uğraşsam da yapacak bir şey yok.. ama doktor gayet iyi diyor 🙃
ballibadem_ aslanannesiiii06 evet benimki de hareketli o yüzden kilo alımı yavaşladı bence de normal. Teşekkür ederim 🌺
aaaeeeaaa Kızımın doğum kilosu 2900 şu an 10 buçuk aylık ve 9 kilo 72 cm. Ek gıda neredeyse hiç almıyor yemek istemiyor sadece emmek istiyor dişleri çok zorluyor. Önemli olan sağlıklı olmaları kaç kg oldukları değil. Zayıf olsalar sevmeyecek miyiz valla her hallerinde çok seviyoruz 🌸
gulten45 aaaeeeaaa aynı şekilde benim bebeğim de sürekli emiyor yemek yediremiyorum bir de hasta oldu asla yemiyor korkuyordum bu durum normal mi diye yalnız değilmişim🥲
1kub1ra ballibadem_ kız benim oğlan 10 aylık 7.5 kilo ben ne yapayım boşver millet boş boş konuşur durur
aaaeeeaaa 1kub1ra zaten millete çocuk beğendirmek imkansız. Herkesin olumsuz bi yorumu mutlaka var. İnsan istemiyor çocuğu kimse görsün
1kub1ra aaaeeeaaa kesinlikle ayy besle bu çocuğu diyolar yok bacım ya ben çocuğum açlık çeksin istiyorum ya zaten kafaya bak yalandan ayda 1 2 defa 1 saatlik görmeyle hemen doktor kesilşyolar başıma
Sermec27 ballibadem_ bence çok iyi benim oğlumla 10 aylık 8250 70 cm boyu özellikle çok iyi bence bizde 2450 47 cm doğmuştuk