nilumayy Ek gıdanın başından beri çok iştahlı bir çocuk değildi ama artık yemekten kaçıyo sık sık emmek istiyo yemek seçmeler başladı ve sadece beni ısırıyo bu durumu yaşayan anneler varsa yardım iştahsızlıktan değerleri de düşük Demir dvit b12 :(