Tazeanneg Bebekleriniz boynunu ne zaman tutabildi hanımlar benimkinin boynu sağa doğru eğiliyor 53 günlük
kendihalindeanne Tazeanneg benimki de 56 günlük hâlâ sağa sola eğiliyor ne zaman tam tutuyorlar acaba
Canimbenim65 Tazeanneg oğlum yedide sonra boynunu tuttu nörolojiye götürdüm herseyi yaptım artık ağlamaktan mahvoldum oğlum boynunu tutmuyor diye sonra bir baktım ben söylenmeyi bıraktım oğlum suan maşallah çok güzel tutuyor
leman1 Tazeanneg 3 aya kadar başı ne tarafa cekerse oraya eğilir tabi 2. Aydan sonra daha sıkı tutmasını bekleriz. Bı sorun aşıları olurken bakar zstenm
Tazeanneg kendihalindeanne internette 3. Ve 4. Ayı bulur diyor ama mesela ilk oğlumun videolarına bakıyorum bu zamanlarda tutuyormus boynunu
kendihalindeanne Tazeanneg bebekten bebeğe değişiyor da olabilir bilgim yok ama zaten üçe giriyoruz bu ay içinde mi tutar üç bitince mi acaba
Tazeanneg kendihalindeanne ben bu ay olaylarını da unutmusum şimdi 2 bitip 3.aya giriyoruz değil mi? Gelişimden gelişime degisiyormus yüz üstü yatınca o da etkili oluyormuş boyun tutmaya
kendihalindeanne Tazeanneg evet üçe giriyoruz. Bizimki yüzüstü durmaktan nefret ediyor ya tutamıyorum hep ağlıyor. Dursa gazına da iyi geliyor ama durmuyor
Tazeanneg kendihalindeanne gazına kullandığınız bisey var mi bizde duramıyoruz hemen agliyor 1dakika dursa şükrediyorum
kendihalindeanne Tazeanneg metsil ve maflor kullanıyoruz ama çok da etkileri olmuyor maalesef 🥲 sab simplex de daha kötü etmişti