Oğlum 2 yaşında. Yaklaşık bir aydır emziği bıraktı. Ardından hasta oldu 10-15 gğn hastalıkla ugrastık vs derken uykuları o kadar bozuldu ki. Gece geç saatlere kadar ne yaparsam uyumuyor 1-1.30 u buluyor uyuması o da ben yanında yatarsam. Sabah da erkenden kalkıyor. Öğle uykusunda da 20 dakikada bir uyanıp benim onun yanına yatmamı veya ayağımda sallamamı istiyor. Hastayken ateşini kontrol etmek amaçlı yanında uyudum sürekli alışkanlık oldu sanırım. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum