melegininannesi38 19 ay 23 günlük bebeğim atesi çıkıyordu küsmesi oluyordu yeni doktordan geldik crp 31 çıktı antibiyotik ve ilaç yazdı doktor lac güne geçer aceba ya
ahls17 melegininannesi38 crp yuksekliginden havale gecirmis bi anne olarak bol bol kuru dut kaynatip ver ve lugol iyot var bilmem bilirmisiniz ondan vucudununa sulandirilmis bir sekilde surun dusmezse bi iki damla damlatip icire bilirsiniz tabi sadece oneri 😊 ama bizim crp 45 lerde falan aso degeri 800 lerdeydi yani 15 tane falan penisilin kullandikta atlattik
byzyldz melegininannesi38 çok yüksek çıkmış dikkat edin antibiyotiği aksatmayın 2 haftayı geçedebilir bebişinize bağlı biraz
quence melegininannesi38 benim bebeğimin henüz 1 haftalıkken 16 crp ile küvöze almışlardı 1 hafta antibiyotik tedavisi aldı tamamen toparlandı sizin bebeğiniz daha da büyük inşallah daha hızlı toparlanır geçmiş olsun🌸
melegininannesi38 ahls17 anladım.canim biz sizin yaşadıklarınızı yaşamayız inşallah öneriniz için sagolun
012530 Oğlumun crp 77 çıktı hastanede antibiyotikli serum verildi hemen ateşi düştü ve bidaha çıkmadı 15 gün boyunca iantibiyotik kullanacağız ondan sonra tekrar kontrole gideceğiz ama iyi çok şükür