ruya16 Kızlar oğlum 15 aylık sürekli kucağımda al dyo benı indirince basıyor çığlığı bıde lavoboda önceden gıderdım sesı çıkmazdı son 10 gündür yerlere atıyor kendini lavobaya asla gıtmeme ızın vermiyor ne yapcam ben böyle sızınde bebekler böyle mı
Askask1 Çünkü bebek daha yani onlar tuvalete girince vs bizi yok oluyor zannediyor bide tam diş çıkarma dönemleri anne kucağında rahatlıyorlar benimkide aynı çünkü öyle olmaları gerekiyor bir süre çekicez Allah sağlık versin napalım 🥲