betuldenz biz ilk dozu ailece uyuz olan veya olmayan herkes yaşa göre kullandık( örneğin ben 5 tane içtim) ikinci dozuda iki hafta sonra kullandık. Çamur gibi bi krem vardı ismini unuttum çok kötü kokuyordu , onu da kullandık. Ayrıca günlük nev resimler yıkandı ütülendi. Sirkeli suyla günlük evi komple sil süpür yaptım. Bir de kıyafetleri posetleyip balkonda beklettim. Bütün herşeyi en az 60 derecede yıkadım. Sabah akşam banyo yaptık, sert lifle katran sabunuyla keselendik.cok zahmetli oldu, resmen psikolojim bozulmuştu. Çok sükür ikinci doza gerek kalmadan geçti ama biz yine de garanti olsun diye ikinci dozuda içtik