Sabahları erken uyanıyor 7-8 gibi. Ben daha gözü açamadığım için ilk öğün olarak emziriyorum. Saat 11 gibi yumurta, avokado, varsa labne tarzı şeyler veriyorum. Alışsın diye bazen eline patates kızartması veriyorum ama tabiki gözüm hep onda oluyor. Öğle uykusundan uyanınca bazen sebze köftesi, bazen çorba, bazen muhallebi tarzı yediriyorum. Akşama doğru meyveli yoğurt yapıyorum. Tabi bunları her gün yapamıyorum bazen ben çok halsiz oluyorum bazen o çok keyifsiz oluyor. Instagramda herkes bebeğine çok özel yemekler hazırlıyor yalan yok özeniyorum ama ben sabahın köründe uyanmaya alışamadım hâlâ 😂