akder Kızım 3 ay 18 günlük. 2 gündür sol gözünde kızarıklık, sulanma , çapaklanma ve hafif küçülme var. Aynı durumda olan ya da bilgisi olan var mı? Neden kaynaklanıyor?
dertlikaval akder enfeksiyon kapmış olabilir beklemiş ılık çaya pamuk batırıp gözünü silin günde 1 2 defa geçmezse doktora görünin mutlaka
kuzeyusuf akder enfeksiyon kapmış çayla kaynamış suyla bol bol silin yumuşak bı bezle ellerinizi bol bol yıkayın gözüne temas etmesin geçmezse doktora damla yaziyo
byzyldz akder evinizde serum suyu varsa onu gazlı beze dökerek temizleyebilirsiniz doktorumuz sadece bu şekilde temizlememi önerdi aynı zamanda göz damlası kullandık zaten o çok iyi geliyor hızlı geçiriyor
hballl Aynı durum 13 aylık kızımda da oldu. Doktora götürdük gözünde enfeksiyon olmuş. Biri antibiyotikli iki damla verdi. 1 hafta kullan dedi. 2-3 gün kullanınca geçti sanıp bıraktım damlayı ama tekrarladı devam ediyorum. Yarında öyle olursa bence kesinlikle göz doktoruna veya sağlık ocağına götürün