Dünden beri sol ayak bileğim ve sol bacağım ağrıyor. Basınca daha çok. Sağlık anksiyetesi yaşıyorum birkaç aydır çok korkuyorum. Damarlarım belirginleşmiş gibi görüyorum ayaklarımı yukarı uzattığım için mi oldu bilmiyorum neden olmuş olabilir bi sorun var mı sizce geçmezse doktora gideceğim