deleted20517 ben yaptırdım özel bir aşı sağlık ocağındaki sadece tetanoz. Doktorum senin bileceğin bir şey ama ben onu tavsiye etmiyorum dedi bebeği doğumdan sonra aşı oluncaya kadar boğmaca için korumamız lazım bunun için anne karnında bağışıklık kazanmasını istiyoruz dedi. 28-36 haftalarda yapılıyormuş. 2 doz tetanoz yerine tek doz (ücretli) boğmaca tetanoz aşısı yaptırdım. Ne gebeliğimde ne de sonrasında bir sorun yaşamadık, şükür.