sezerrrr meme reddi yapıyor, artık ilgi etrafa mı kayıyor neyse o aylarda biz de yaşadık. Kafayı geriye atıyor memeyi tutmuyor ama aç aç bekliyor. Ben ayı da küçük olduğu için sık sık uyutur uyuklarken verirdim. Bir de uyanır uyanmaz daha ayılmadan. Yoksa ayakta gezip vermek de çok az işe yarıyordu ama hep bırakıyordu.