Merhaba, bebegim 50 gunluk. Sezaryanla dogum yaptim. Sutum gec geldi. Sık sık emziriyorum. Fakat bir mememin ucunda kapanıklık var. Mememi sıkımca sadece tek bir yerden süt çıkıyor. Bebegim emerken huzursuzlaniyor. Yeteri kadar sutu bosaltamiyor. Meme ucu cikarici pompa da kullandim. Ama meme ucunda sutun cikabilecegi kadar delik olmadigi icin fayda gormedim. Onerisi olan annelerden yardim bekliyorum.