kirazmevsimi_ Hayat size bir şans verseydi neyi degiştirirdiniz ? Aklımda bir şey var ama neyse 😀😀😀 allah biliyor amin 😀 Degiştirebilcegim tek şey lise yıllarım olurdu daha çok ders calisip daha çok şansı avantajı olan bir bölüm seçerdim.ü üniversitede.
Birdunyabircennetannesi kirazmevsimi_ Kızımı toprağa vermemeyi isterdim Bir kerecik daha olsa görmeyi isterdim
Irmakk1 kirazmevsimi_ Aklımda bir şey var ama neyse 😀😀😀 allah biliyor amin 😀 Aklınızdaki şey kocanız yada kaynananiz mi😂
Tatlican kirazmevsimi_ Tek şanssa annemin gençlik hayatını değiştirirsim. Bizim için kendi hayatını yaşayamadı 😢Hep çalışıp çabaladı. Oysaki prensesler gibi yaşamayı hak ediyordu.
kirazmevsimi_ Birdunyabircennetannesi O kadar zor bir gündüki bugun benim için şuan bunu dediniz kalbime saplandı sanki bir sey 🥺🥺 allah rahmet eylesin meleğinizi rabbim cennetinde ağirliyordur eminim 🥺
Birdunyabircennetannesi kirazmevsimi_ Yazıyı değiştirmişsiniz Aslında yazmazdım baştan böyle gülen emojilerle yazsaydınız🤦 Allah razı olsun
kirazmevsimi_ Irmakk1 yok canım eşime aşığim iyi ki benim kocam ❤️ kaynanamıda allaha havale edeli çok oldu o şansımı onun için harcayamazdım 😀
incirreceli_06 kirazmevsimi_ ne güzel yaa annesini gram sevmiyorsunuz ama kocanıza aşıksınız dememkki eşiniz sizi sevip sayıyor böyle eslere hayranım
kirazmevsimi_ Birdunyabircennetannesi olur mu canım ne olcak sanki genel olarak her şeyi yazabilirsiniz sizin meleginiz bizimde hassas noktamızdir ❤️
Tatlican kirazmevsimi_ Ahhh sorma kendi anneliğime bakıyorum iş güç yok mis gibi evdeyım.annemin hayatına bakıyorum topraktan tırnaklarıyla kazıyıp para kazanmak.Bu içimde büyük uhde. Allah’tan en büyük hayali oldu umreye gitmekti.
kirazmevsimi_ mondecaidensecmeler oğlunuz vefat mı etti 🥺 kusura bakmayın anlayamadım yazarken bile utandım sormaya 🥺 eşinizede rabbim şafi ismiyle şifa versin insallah. Rahatsizligi nedir acaba ?
mondecaidensecmeler kirazmevsimi_ oğlum 2 sene olacak Haziran’da vefat etti eşimde rahatsız maalesef yıllardan beri iyilesmesi için cabaliyorum.
kirazmevsimi_ mondecaidensecmeler alalh sabır versin rabbim mekanını cennet eylesin yavrunuzun. Eşinizde en kısa sürede şifa bulur inşallah.
[silindi] kirazmevsimi_ hayat bana bi şans daha verse eşim askerlik mesleğini bırakmadan kaynanamların eve ihtiyacınız yok altlı üstlü orururuz demesine bakmadan bi ev aldırır (kayınvalidemle aynı yerde oturmamak için) bide araba aldırır öyle bıraktırırdım. Uzaktaki kıymetli oluyor kimseye yaranacağımız yok zaten
kirazmevsimi_ [silindi] off zor bir konu bu. Ben uzagim uzak derken 40dk felan var mesefa aramızda ama inanın hiç kıymetim yoktur gözünde 😀 hep başkalari daha iyi daha guzel hep onlar süper ben kötü 😀 umarım tekrar her şey yoluna girer kendi evinize cikarsiniz ❤️
whiteblack [silindi] şu an eşimde askeriyede ve aralıkta sözleşme yenilemicem mesleği bırakıp memlekete dönüp babasıyla abisiyle bahçe işi yapacam diyor bende evi yaptırmadan gitmem ben diyorum bakalım ne olacak ve hiçççç istemiyorum mesleği bırakmasını