Merhaba güzel anneler uygulamayı yeni indirdim, 3 ay 5 günlük erkek evladım var. 3 soru var aklımda sizlerden yardım almak istedim🌸 İlki; diş beyazı denilen beyazlıklar (çok şiş değil) huzursuzluk gibi bir durum yapar mı bebekte?
İkincisi; uykusunda ağlıyor gibi oluyor hatta ağlıyor diyebilirim, yanına gidip emziğini verip sallıyorum. Bu durum tam uykuya dalana kadar gerçekleşiyor.
Üçüncüsü; özel aşılar nelerdir ve ne zaman yapılır hiç ama hiç bilmiyorum internette bile hepsi farklı bilgi veriyor. Bugün rota virüs olduk ilk dozunu. Tecrübelerinizden faydalanmaktan mutluluk duyarım 🌸