Benim kızımda da var. Daha iki gün önce doktora gittik alerji testi yaptırdık yumurta akı ve süt alerjisi çıktı malesef :( deri testi de çok zormuş aklınızda bulunsun. Daha sonra doktor kan testi de istedi seviyelere bakmak için alerjinin. Diyet yap dedi bana da ve kortizonlu krem verdi maalesef. İki gündür kullanıyoruz ama çok bi değişiklik yok. Yaraları geçince eğer alerji seviyesi de çok yüksek değilse tekrar yersin egzema tekrar oluşacak mı ona bakarız dedi. Her gün 5 dk duru su ile duş aldır kurumadan nemlendir dedi. Bu arada küçük bir bölgede egzema var.