Merhaba 30+3 prematüre bir kızım var şu an düzeltilmiş 2 buçuk aylık sütümü sağarak biberon ile veriyorum fakat daha bir yudum bile alsa midesine oturmuş gibi büyük sesler geliyor guruldamalar oluyor sütü içtikce nefes alması ile birlikte midesindeki ses eşlik ediyor.emzirdiğim zamanda cocuk kıvranarak ve acı cekerek emiyor sürekli olarak cuk cuk emdiği içinde gaz hemen aşağı iniyor o sırada emmeyi durdurup sesi dinliyor ve kıvranıyor sizce bu durum normal mi yardımınıza ihtiyacım var anneler