2bebisannesi_ 18 aylık erkek 9,5 kilo ve biz 10. Aydan beri iştah açıcı kullanıyoruz. Demir takviyesi kullanıyoruz. Olmayınca olmuyor ya gerçekten. Size şuan bunu söylüyorum ama bir sürü postum var konuyla alakalı ve sanırım her gün ağlıyorum yemek yemediği için 🫠 çok zor bir psikoloji Allah yardımcımız olsun. Ben ne tarifler de yapsam yemek istemiyorsa asla yemez o yüzden artık tarif öneri bunları bir kenara alıyorum. Bir gün içtiği çorbayı sonra tekrar yap yüzüne bakmaz mesela. Biraz garip bende oğluma alışmaya çalışıyorum durumum içler acısı 🫠🫠