8 yaşında bir oğlum var bebeklik dönemimde her ay dr. Kontrollü olmamıza rağmen menenjit aşısını yaptırmadım rota aşısı olmuştu ama menenjit isteğe bağlı dedi ve es geçildi gibi bir şey oldu . 7, 8 yaşına gelmiş bu aşıyı yaptıran anneler var mı yan etkileri nasıl oldu yazar mısınız birde kaç doz olduğu ayy haberlerden çok etkilendim önümüzdeki hafta dr. a gideceğim ama içim içimi yiyor