İyi akşamlar. Ocak ayından beri iki influenza geçirdik ve kızım yaklaşık bir haftadır yine hasta ara ara ateş öksürük burun tıkanıklığı ve akıntısı var asla geçmiyor bir hafta oldu grip ilacı ateş düşürücü filan kullandık yine mi influenzayız 😔bizim gibi olan var mı bir ay olmadı enfluvir kullanalı yine kullanılabilir mi ? Bizim gibi olan var mı lütfen yardım edin 😔