elifeyza Öncelikle geçmiş olsun. yakınlarımdan bizzat gördüğümü söylüyorum. inatçı ateş normalde enfeksiyondan kaynaklı olur demişti doktorum. bi ateş düşmüyorsa, düşüp hemen çıkıyosa enfeksiyon demişti. onun haricinde şuan domuz gribi salgını var. 1 hafta boyunca dirençli ateş, peşine boğaz ve kulak ağrısı eşlik ediyor.
süründürüyor tabiri caizse.