nesizade05 niye üzülüyorsunuz? Siz kısaysanız bebek de kısa olacak, ayrıca bir bakın etrafınza herkes aynı boyda mı? 😀 bak ilk kızım 53 cm doğdu hep yaşıtlarından uzun boylu, ikinci kızım 55 cm doğdu şuan ortalamada gidiyor. Yani ben 55 cm doğan daha uzun olur diye düşünmüştüm ama öyle değil. Çok geriyse takviyeyle halledersiniz