Eylulum1 benim oğlum da 5 günlükken sarılıktan yenidoğan yoğun bakımda yattı. Hemde yoğun ışık tedavisi uygulandı 20 ye çıkmıştı sarılığı. Kan değişim noktasındaydı yani. Ilk gece ışıklar teke düşürüldü 2 gün de gözlem amaclı yattı toplamda 3 gün sonra çıktık hastaneden. Allah şifasını versin korkma düzelir. Ama çıktıktan sonra 2 gün de bir sarılık takibi yapılıyor