udb Sedef hastasıyım, oğlum 23 aylık, bir ay sonra emzirmeyi bırakmaya çalışacağız, ama artık yaralarıma dayanamıyorum, bacaklarım çok yanıyor, kaşınıyor, ilaç kullanamıyorum, doğal olarak önerebileceğiniz ne var, yemem ya da yememem gereken
motherandhappy udb bende Sedef hastasıyım şekerli gıdalardan paket ürünlerde ve beyaz undan uzak dur demişti doktorum bana birde sigara alkol kesinlikle olmasın dedi
betul97_ udb Bende bekarken çok çektim sonra Karamürsel de bir adam varmış bitkisel ilaçlar yapıyormuş çok tedavi ettiği hasta var bizde gittik bir krem bir çay verdi valla Allah’a şükür öyle geçti çok fenaydım bende ensemde saç dibinde başladı kollarıma yayıldı sürekli ağlıyordum acısından. Geçmiş olsun canım Rabbim şifa versin🌸🌸
udb motherandhappy Alkol sigara tük etmiyorum, bazen şekersiz paketsiz diyetine giriyorum, geçmesede rahatlatıyor ama artık dayanıcak gücüm kalmadı
annelendik benimde saçlı bölgemde var. sık duşa girmek rahatlatıyor. bi de çocuk doktoruna demiştim temiz içerikli rahatlatma amaçlı bi karışım yazdı. reçeteyi attım ama siz de çocuk doktorunuza bi sorabilirsiniz