Arkadaşlar çocuğumuz bir buçuk yaşında ve ben bugün lohusa pijama takımlarımı giyip lohusa taçımı taktım. O zaman lohusalık yaşayamamıştım. Zamanında bu takımları yaklaşık 1000 tl’ye almıştım kuruşu kuruşuna hak ediyor ne kadar rahat ne kadar pamuklu ve yumuşacık hissettiriyor hala üstümden çıkarmadım kol detayındaki dantelleri falan hoşuma gidiyor. Ama aynaya baktıkça gülüyorum 🤣🤣🤣🤣 Dolapta öylece duruyordu değişiklik olsun dedim giyindim 🤣🤣🤣