Normalde hareketlidir ama bu ara akşamları felan durgun görüyorum. Gün içinde de öyle. Halıda felan boş boş uzanıyor. Geliyor kucağıma yatıyor. Beraber kitaplara felan bakıyoruz. Ama bi suskun bi durgun gibi. Hastalandı mı hastalanacak mı diye gözünün içine bakıyorum. Sürekli ateşini kontrol ediyorum. Hiçbir şey yok. Hatırlarsanız geçen post açmıştım hasta olduğumu bilmeden kızımı öptüm diye. Ama ben neredeyse iyileştim. Zaten kızıma belli ama sık aralıklarla sarımsak ilikli kemik suyu gibi güçlü takviyeler veriyorum. Beslenmesine çok dikkat ederim. Şimdi çocuk bu halde. Şu an bile halıya uzanmış uykulu gözlerle emziğiyle oynuyor. Bu ara normal saatinden erken uyanıyor hava geçişlerinden felan mı acaba?