lunalunuay Birdunyabircennetannesi Ettirmiyor. Ocakta bilezik aldık bir ay kırk gün sonra 16 bin koydu üstüne iki ajdada. TLde durmak dünyanın en saçma şeyi emin olun.
Birdunyabircennetannesi lunalunuay Bugün sordum elimdeki parayla 9 gramlık yaparız Ajda dedi Çok mu ince oluyor😅
oglumubeklerken Birdunyabircennetannesi bilezik olarak değil de çeyrek ya da gram olarak alın saklayın o daha garanti gibi sanki
Birdunyabircennetannesi oglumubeklerken İşte düğün var takarım diye düşündüm bende Seviyorum altını Yoksa bende gram düşünmüştüm başta
oglumubeklerken Birdunyabircennetannesi Ay bende seviyorum ya annemde geçenlerde Ajda bilezik konusunda aklıma girdi, altın günü sırası da bu ay bende bi Ajda mi yapsam napsam diyorum valla 😅 bilezik seven ben altın olarak tut diye fikir veremedim daha fazla 😬
cikolatahurma Birdunyabircennetannesi altının düşmesi hayalde kaldı artık malesef bugün ne aldıysan yarın kâr
gokalpask Birdunyabircennetannesi motor almayın yemin ediyorum pişmanlık daha 2 ay önce kaza yaptık eşimle 9 senedir kaza yapmayan eşim bi anda kaza yaptı ve 18 dişinden oldu
gokalpask Birdunyabircennetannesi motor almayın yemin ediyorum pişmanlık daha 2 ay önce kaza yaptık eşimle 9 senedir kaza yapmayan eşim bi anda kaza yaptı ve 18 dişinden oldu
Birdunyabircennetannesi gokalpask Motorumuz zaten var canım bir tane daha almayı düşünüyoruz Evlendik evleneli aktif kullanıyoruz Çok geçmiş olsun
havvvaa Birdunyabircennetannesi kesınlıkle en iyi yatırım 24 ayar gram altın ve gün gevtıkce cıkıyor suan 4000 civarı 4500 cıkacagı söyleniyor
GezginPaNDa Birdunyabircennetannesi şu an altının az da olsa düşme ihtimali var. Düşerse zarar edebilirsiniz