Motor almayı düşünüyoruz ve kenarda para biriktiriyoruz almamız 3-4 ayı bulacak
Bende eşime kenarda TL olarak kalmasın bilezik alalım dedim Ajda veya burma da çok işçilik parası alınmıyormuş
Hem dedim bir süre takarım hem de birikince satar alırız dedim motoru
Eşimde 3-4 ayda kar etmeyiz zarar bile edebiliriz altın düşerse dedi
Sizce bu 3-4 ay bilezik alsak sıkıntı olur mu?