Annelerim baş parmağım 2 aydır çok açıyordu, ilk olduğun da acile daha sonra da ortopediye gittim bosey yok deyip gönderdiler bugün gittiğim ortopedi doktoru parmağın kist olmuş tetik parmak bu dedi, igne ile denedi ama açamadı bu yüzden ameliyat dedi. Daha önce ameliyatı olan var mı? Kaç günde ve nasıl iyileşiyor? doktor sorun olmaz hemen iyileşir dedi. Oğlum 13 ylik açıkçası henüz göze alamıyorum ameliyatı