zindanuu ben doktora götürdüm. Çevremde ki bazı çocukları görünce piskolojim bozuluyordu haliyle benmki bu kadar konuşmuyor diye. Normal çevrem de bu konulmuyor doğru düzgün derdi. Bebekliğinden beri takipli doktorumuza gittiğimiz de sordum bi sıkıntısı varmı millet böyle böyle yapıyor dedim. Kuzey bay bay dedi. Oğlum doktora bakıp bay bay yapınca. Ne sıkıntısı varmış dedi. Ben 5 yaşında baba demişim dedi. Önemli olan çocuğun anlamaz seslnirsin bakmaz ozaman sıkıntı var diye düşünürsün dedi. Bende zamana bıraktım. Şuan oğlum 4 yaşında çok iyi konuşuyor. Bizim tek sıkıntımız var oğlum çok utangaç malsef. Birileri birşey sorsa cevap vermiyor. Bunuda zamanla atlatacağız. Ama konuşması şükür düzeldi.