sezeryandogum sizi tanıyor tabiki ten kokunuzu biliyor ama suan sadece uyumayı emmeyi kaka yapmayı biliyor onlar için daha çok erken hiç üzülmeyin. Sizi tanıyordur da başkası kucağına alınca belki rahatsız olmuyordur çocuk öyle düşünün :) Ayrıca benim kızım da o zamanlar hiç gülmezdi şimdi gülüyor ama hep ya da herkese değil, belki mizacı öyledir, her bebek bir değil ki, bizimki ciddi çocuklardır belki 😂