sendrom58 Oglum 5 aylık, aşırı salyası var ve eli hep agzında. Hastalıgı yok, ateşi 37.5 üstüne hiç çıkmıyor ama kafası cayır cayır yanıyor… diş ateşimi sizce 🥹
Meri-Mel sendrom58 Evet vermiştim doktoruma danıştım,sadece ateş düşürücü olarak düşünme ağrı kesici senin aşırı dişin agrisa içer mıydın dedi evet dedim o zaman sürekli olmayacak şekilde kg mina uggun olarak günde en azından iki sefer verebilirsiniz dedi verdim 🐣