ayisit evet götürdüm doktora muayene etti parmak uçlarını itti ,hani tepki verip geri iticekmi diye . Çok şükür oğlum da itti doktorun elini . Sonra içimiz rahat etsin diye pelvik ultrasona yönlendirdi orda bir sorun çıkmadı 2 yaşa kadar normal ama yine basmazsa nöroloji randevu alın dedi