Üç gündür oğluma bir şeyler oldu sürekli dil gelişimi için benimle oyun oynasın aktivite yapsın diye uğraştığım çocuğum üç gündür asla tepemden gitmiyor önceden kendi oynardı benle ara sıra oynardı sıkılır kalkar giderdi şimdi sabah 7 de bi uyanıyor akşam 9 a kadar yemin ederim 1 saniye susmuyor sürekli anne anne hamur getiriyor hamur oynuyoruz kum oynuyoruz kartlara bakıyoruz telefon ile asla konuşturmuyor elime bile alamıyorum eşimle konuşamıyorum hemen yüzümü çeviriyor anne anne bak diye yaptığı her şeyi gösteriyor sürekli bir şeyler anlatmaya çalışıyor bazen kendimi nefes alamıyor gibi hissediyorum çünkü bunlara ek kızım da var ağlama krizi bir tutuyor onu mu sustursam oğluma mı baksam şaşıp kalıyorum kızımı susturmaya çalışırken bi yandan oğlumun yaptığı doğum günü pastasını üflüyorum 😂 Asla durmuyor kardeşi ağladığında önceden durur oyuncak getirir anne ağlıyor falan derdi susar beklerdi şimdi daha çok çekeliyor sürekli bir şeyler anlatmak istiyor konuşmaya çalışıyor şu üç günde hayatım boyunca duymadığım kadar anne kelimesi duydum hem çok güzel hem çok yorucu 😥