bebekgunlugu Kızlar çok üzgünüm bebeğim grip oldu doktora da götürdüm calpol verdi ama ben çok telaşlıyım hırıltılı nefes alıyor bu günlerde böyle yaşayan var mı
yeni_anne__ bebekgunlugu benimde 2 aylık salgın varr dedi doktor geçmiş olsun aynısı bizde de varr 7 saattir uyumuyor