Dokuz eylüldeki prof adı mustafa hoca sanırım çok donanımlı bir doktor,bebeğinizi uyumaya yakın götürün,ekoda uyuyor olması isteniyor çok düşünceli bir doktor,bebeğim uyanmasın diye us jelini bile eliyle ısıttı,stetekobu ısıtıp dinledi çocuğu,detaylıca inceliyor,bilgi veriyor .ben medicanaya da götürmüştüm ama burda içim daha rahat etti