Bebeğim 2 ay 10 günlük birkaç gündür gündüz hiç uyumuyor gece az buçuk uyuyor onunla duruyor. Geçtiğimiz pazartesi 2. Ay aşıları ve rota aşısını yaptırdık aşıdan sonraki birkaç gün çok uyku hali oldu sürekli uyudu sonra tamamen değişti bu sefer hiç uyumamaya başladı. Uyutup yatağına yatırıyorum hemen uyanıyor iki dk sonra ne yapacağımı şaşırdım hele akşama doğru iyice huysuzlaşıyor ağlıyor sürekli emmesi de sıkıntılı memede de ağlıyor emmiyor kusuyor sürekli zaten atak haftası mı acaba 37+1 de doğdu. Yaşayan var mı geçici mi bu durum lütfen yardım edin çok kötüyüm yorgun bitkin