Malesef ben bunu sendrom diye yorumluyorum oğlumda da aynı şeyler var 1,5 ken başladı 2 olduk hala hayır ve yapma kelimelerinden hoşlanmıyor başka biri de dese ağlayarak oyuncakları fırlatarak sakinliyor bana çevremde çok söylerlerdi bende sendromlara inanmazdım ama 2 yaş atağı sanırım büyük bir atak algıları fazlaca açılıyor yapma hayır kelimelerini kullanmadan daha fazla konuşarak sakin kalmasını sağlıyorum bol bol dışarı çıkarıyorum enerjisini azaltmazsa oda bize çok zarar veriyor