Merhabalar
3 ve 2 yaş olmak üzere olan 2 oğlum var. İnanılmaaz derecede hayvan seviyorlar. Yakın arkadaşımızın kedisi vaar nee zaman gitsek çok güzel vakit geçiriyorlar. Çocuklardan yana korkumuz yok . Eşim Labrador cinsi yavru köpek almak istiyor. Bu cins besleyen var mı aranızda? Köpekler çok koku yapıyor diyorlar, öyle mi? Tuvalet eğitimi vermek alıştırmak çok zor mu? Birde çok tüy döker mi? Artı ve eksi yönlerini paylaşır mısınız 🌸