ysen ben evlenmeden evvel almıştım. Evde 1 kedim vardı. İşteyken falan başlatıp kamerasıyla evi de izleyebiliyordum. Evlendim yanımda geldi 1 kedim daha oldu. 2 kedi 1 koca. Robot kurtarıcım oldu. Ee sonra bir de çocuk. Çalışmadığı bir gün yok 😂 dream markasını hiç duymadım 😬